У Світловодськ прибула найбільша в Україні баржа, збудована для холдингу «АгроВіста» (ФОТО)
Найбільша баржа в Україні, збудована для олександрійського холдингу «АгровВіста», прибула до Світловодського річкового терміналу.
Про це повідомляє кореспондент CBN.
Побудували її судноремонтники з Одещини. Призначена вона для перевезення вантажів річками.
Перше найбільше судно країни будували впродовж восьми місяців. На нього витратили п'ять мільйонів доларів.
Доставка баржею економніша, ніж автомобільна чи залізнична. За раз судно може перевезти 6 тисяч тонн зерна. Для такого вантажу довелося б наймати близько трьох сотень фур.
«Мені здається, що більшого щастя, чим отримувати задоволення від того, що ти в житті щось створив, не існує. Мені дуже приємно, що разом зі своїми партнерами ми змогли реалізувати дуже багато хороших проектів. І в тому числі й оцю махіну, яка стоїть у мене за спиною. Ще рік тому вона не існувала. Продуктивна ідея, людська праця, професіоналізм і ми сьогодні маємо, хочеться сказати, маленьке диво, але ж воно таке не маленьке, так? І тепер ми очікуємо, що ця баржа буде давати економічний ефект, працюючи тут, в центрі України. Адже як ми добре знаємо, баржі ям на дорогах не роблять. І якщо наші товари, наше зерно ми повеземо річкою, то це означає, що ми збережемо наші дороги для того, щоб можна було ними проїхати», — наголосив Сергій Кузьменко, співзасновник агрохолдингу «АгроВіста».
Шлях з Ізмаїлу до Світловодська зайняв майже п'ять днів, каже капітан буксиру Юрій Ширченко.
«Через море десь 16-17 годин. П'ять годин по Дунаю з Ізмаїлу до вихода в море. Весь інший час — це по річці Дніпро, від устя і до Світловодська», — розповідає капітан.
Довжина баржі — 128 метрів. Наявність двох трюмів дозволить при необхідності перевозити одночасно дві різні партії вантажу.
«Дійсно флот, власний флот — це продовження річкової інфраструктури. Тому можна сказати, що в 2012 році, коли ми практично закінчили будівництво цього терміналу, ми вже знали про те, що нам треба будувати свій власний флот. Баржа може перевозити 6 тисяч тонн зернових на глибині 3,8 метра, тобто це ті глибини, які є на Дніпрі. Тут у Світловодську вона буде забирати 4 тисячі тонн і далі дозавантажуватись у Дніпрі», — розповів Юрій Скічко, директор ТОВ «Світловодський річковий термінал».
Вантаж доставлятимуть здебільшого до портів Миколаєва та Одеси.
«Вона будувалась для перевозки різних вантажів, але так як холдинг «АгроВіста» займається вирощуванням зернових культур, тому буде в основному перевозитись зерно, кукурудза, пшениця, ячмінь. Все, шо зростає в Кіровоградській області», — говорить Юрій Ширченко, капітан буксиру.
Шість тисяч тонн кукурудзи вже наступного тижня відправлять в Миколаївську область.