Стало відомо, чому біля сервісного центру «Кіровоградобленерго» зібрався натовп
У «Кіровоградобленерго» пояснили чому біля їхнього сервісного центру 4 січня зібрався натовп.
Про це CBN поінформували в пресслужбі підприємства.
«В перший робочий день нового року пенсіонери прийшли в єдине місце, де вони могли отримати інформацію про комунальні послуги та заплатити за них з мінімальною комісією. Ці питання можливо вирішити онлайн, але для людей похилого віку користуватися такими сервісами доволі складно. О 12:00 починається чергова санобробка приміщення, яка містить обробку приміщення кварцовими лампами й обробку всіх поверхонь дезінфекційними засобами. Графік розміщений на вхідних дверях, всі відвідувачі можуть з ним ознайомитися. Але люди приїхали, та не змогли потрапити до зали сервісного центру відразу, утворилася черга», - зазначили в пресслужбі підприємства та зазначили, що більшість відповідей на питання можливо отримати не виходячи з дому.
На сьогодні ПрАТ «Кіровоградобленерго» пропонує п’ять засобів передачі показників лічильника онлайн.
- через сайт / https://kiroe.com.ua/peredacha-pokaziv-lichilnika /;
- через VIBER за QR-кодом;
- через Telegram: @kirovogradoblenergobot;
- через функцію «Отримання рахунку електронною поштою»;
- через електронну пошту кол-центру: call-centr@kiroe.com.ua.
«Ми просимо тих, у кого є можливість, користуватися цими сервісами, це суттєво розвантажить сервісний центр та кол-центр підприємства, тим самим дасть можливість людям похилого віку безпечно відвідати сервісний центр або додзвонитися в кол-центр», - додали в пресслужбі.
Нагадаємо, без дотримання дистанції: у центрі Кропивницького зібрався величезний натовп.