В Олександрії працівники водогону намагаються запобігти міжобласній екологічній катастрофі (ФОТО)

Перегляди: 1120

В Олександрії відбудовують резервну мережу головного каналізаційного колектора, яка транспортуватиме стічні води на очисні споруди в разі аварійної ситуації на основній мережі.

Про це CBN повідомили у пресслужбі водогону «Дніпро-Кіровоград».

Ви є у Telegram? Підпишіться на наш телеграм-канал, там ми часто повідомляємо те, про що на сайті не пишемо: https://t.me/cbnua

У радянські часи головні водогони, каналізаційні колектори практично всюди будувалися з врахуванням «коефіцієнту надійності». Тобто, з можливістю перенаправлення стоків на паралельну нитку трубопроводу у випадку аварійної ситуації. Крім того, паралельне прокладання труб дозволяє перекачати певний обсяг рідини з меншим тиском, що не так сильно впливає на матеріал труб і подовжує строк їхньої експлуатації.

В Олександрії головний колектор збудували у дві нитки, проте одна з них повністю прийшла в непридатний стан, і вже більше 10 років колектор працює на одну нитку.

Аварія на єдиній каналізаційній магістралі призведе до повної зупинки всієї системи водовідведення та водопостачання Олександрії. Всі нечистоти йтимуть напряму в річку Інгулець, а це спричинить екологічну катастрофу міжобласного масштабу (Інгулець є притокою річки Дніпро і далі по течії на ній є водозабірні споруди інших населених пунктів). До того ж, у разі пориву каналізації значно погіршиться санітарно-епідеміологічний стан населеного пункту та прилеглих територій.

Для забезпечення надійності роботи каналізаційного колектора ОКВП «Дніпро-Кіровоград» розробило проектно-кошторисну документацію. Для фінансування робіт підприємство направило відповідні запити до департаментів житлово-комунального господарства та департаменту екології та природних ресурсів обласної державної адміністрації. В результаті ОКВП виділили майже 10 мільйонів гривень з фонду навколишнього середовища обласного бюджету на реалізацію цього проекту.

ОКВП «Дніпро – Кіровоград» провело тендер та 16 грудня 2020 року уклало угоду з київською компанією «КСМ-ГРУП». Роботи почалися одразу. На даний момент замінено близько 700 м трубопроводу діаметром 400 мм. Загальна довжина траси трубопроводу становить 3,1 км.

За умови своєчасного та в повному обсязі виділення у 2021 році коштів на будівництво роботи планують завершити вже до середини поточного року.