«Файно Маркет»: добрі справи робити дуже легко
Апарат, який допомагає дітям проходити важку хіміотерапію, запрацював у гематологічному відділенні обласної клінічної дитячої лікарні у Кропивницькому.
Це стало можливим завдяки благодійній акції «Гаряча випічка та кава = ДОБРА СПРАВА», яку спільно провели благодійний фонд «Янгол життя» та мережа супермаркетів «Файно Маркет».
Протягом місяця в ній взяли участь понад 114 тисяч жителів Кіровоградщини.
«Допомагати насправді легко. Кожен може стати янголом для когось», - заявила під час пресконференції в CBN співзасновниця фонду Ольга Присяжнюк.
На її переконання, не завжди благодійність вимагає великих витрат і не завжди потребує багато часу. Частіше за все – це просто не пройти повз, не залишитись осторонь якоїсь проблеми.
«Ми надзвичайно вдячні мережі "Файно Маркет" за те, що вони нам дають можливість не просто допомагати онкохворим дітям, а й популяризувати добрі справи, допомогу, благодійність і волонтерство», - зазначила Ольга Присяжнюк.
За її словами, вже сім років поспіль фонд спільно з «Файно Маркет» проводять благодійні акції «Різдвяне диво» та «Великодній кошик». Крім того, на Кіровоградщині мережа супермаркетів впроваджує велику кількість ініціатив, як, наприклад, передача захисних костюмів лікарям, продуктових наборів самотнім стареньким та людям з інвалідністю, допомога безхатнім тваринам та багато інших.
Що ж стосується акції «Гаряча випічка та кава = ДОБРА СПРАВА», то, як пояснила заступниця медичного директора дитячої лікарні Лідія Ліщиновська, вже встановлений у онкогематологічному відділенні інфузійний насос допомагатиме хворим діткам пройти дуже важке лікування.
«Наше відділення невелике – на 20 ліжок, але там щорічно проходять лікування до 300 діток. Курс хіміотерапії для дитини може тривати від трьох до семи днів безперервного введення лікарських засобів», - розповіла Лідія Ліщиновська.
Інфузомати весь цей час дозують та контролюють введення хімічного розчину та інших лікарських препаратів. Поруч з кожним дитячим ліжком постійно повинні працювати по чотири таких інфузійних насоси, але у відділенні їх не вистачає.
«Тому такі благодійні акції дуже важливі. Ми сподіваємось, що вони проводитимуться й надалі», - зізналась лікарка.
За словами співавторки акції, провідного менеджера з маркетингу мережі супермаркетів «Файно Маркет» Ірини Протопопової, команда розуміє свою соціальну відповідальність, а тому благодійність є однією з важливих складових її філософії та стратегії розвитку.
«Але мало просто передати кошти або закупити щось. Важливо відкрити серця людей на допомогу і показати їм, що робити добро дуже легко. 20 копійок – сума, яку людина не помітить у своїх витратах. Вона купує каву чи випічку, отримує задоволення і відчуває свою причетність до масштабної доброї справи», - розповіла Ірина Протопопова і додала, що багато людей готові допомагати. Їм лише потрібно підказати, як це зробити.
На акції «Гаряча випічка та кава = ДОБРА СПРАВА» мережа супермаркетів «Файно Маркет» не зупиняється. Наступним благодійним кроком стане соціально-екологічний проєкт.