Сервісний центр «Кіровоградобленерго» закрився на карантин

Перегляди: 1599

ПрАТ «Кіровоградобленерго» максимально обмежило відвідування структурних підрозділів з сьогодні, 6 квітня.

Про це сказано у повідомленні на сайті компанії.

Ви є у Telegram? Підпишіться на наш телеграм-канал, там ми часто повідомляємо те, про що на сайті не пишемо: https://t.me/cbnua

«Для дистанційного вирішення нагальних питань працюють кол-центр та електронні сервіси. Отримати консультацію з приводу послуг ви зможете за телефоном (0522)35-68-00 / адміністрація сервісного центру», - йдеться у ньому.

Укласти договір про приєднання до електричних мереж, отримати технічні умови, викликати контролера для проведення технічної перевірки лічильника можна онлайн через офіційний сайт ПрАТ «Кіровоградобленерго».

Передати показники лічильника:

  • Viber за QR кодом;
  • Telegram: @kirovogradoblenergobot;
  • сайт: https://kiroe.com.ua/peredacha-pokaziv-lichilnika;
  • e-mail: call-centr@kiroe.com.ua;
  • багатоканальні номери кол-центру (24/7): 0-800-501-148, 050-488-80-63, 067-521-15-70.