Перший крок до великих змін: в Олександрії з’явився власний бренд (фото)

Перегляди: 4170

Сьогодні, 12 липня, в Олександрії презентували бренд міста.

Ви є у Telegram? Підпишіться на наш телеграм-канал, там ми часто повідомляємо те, про що на сайті не пишемо: https://t.me/cbnua

Про це повідомляє кореспондент CBN.

Основна ідея бренду – Олександрія починає історію з чистого листа, відкриває простір для нового, виходить з минулого, але пам’ятає про нього. На цьому під час презентації нвголосили міський голова Сергій Кузьменко та керівник дизайн-студії RIZDVO Денис Зазубек.

[caption id="attachment_104825" align="aligncenter" width="1015"] Бренд Олександрії[/caption]

«Ми намагалися зрозуміти філософію нашого міста, намагалися зрозуміти історію нашого міста під час створення бренду. Я хотів би, щоб цей бренд був першим кроком до тих великих змін, яких ми хочемо в нашому місті. Перспектива — це те, що рухає нас вперед, а коли ми спілкувалися з дизайн-студією, то вимога була, що з одного боку ми пишаємося історією нашого краю, ми хочемо поважати нашу землю, а в той же самий час ми прагнемо показати перспективу, що наше місто відкрите для того, щоб розвиватися і ставати новим», — зазначив під час презентації бренду міський голова Олександрії Сергій Кузьменко.

Бренд створювався протягом трьох місяців. Логотипом є комбінований графічний знак, що складається із шрифтової частини та символу. Він створений у лаконічному геометричному стилі. У концепцію заклали мінімалістичне зображення герба, натхненне асоціаціями з природою (початком нового життя), екологічним середовищем невеликого міста та іконкою людини – суспільством.

«Зараз все частіше міста починають створювати свої бренди. Це пов’язано з тим, що країна перероджується, стає новішою, з’являються нові цінності. Ми відходимо від нашого пострадянського минулого до чогось сучасного та європейського. Гості міста, побачивши цю історію зрозуміють, що щось відбувається, змінюється. Такі брендінги показують людям, що попереду велике майбутнє», — додав керівник дизайн-студії RIZDVO Денис Зазубек.

Для концепції брендування зберегли три основні фірмові кольори з герба міста – жовтий, зелений і малиновий, а також два додаткові – білий та чорний.

«При створенні логотипу ми надихалися оригінальним гербом міста, природою та людьми. Ми використали класичну форму герба за основу та зробили логотип у мінімалістичному стилі. Сам же логотип ми зробили просто чорним. Це не просто так, адже кольоровою ми робимо саме Олександрію на фонах, на іншій графіці. Такий чорно-білий логотип зручно використовувати, а також він залишатиметься впізнаванним», — розповідає Денис Зазубек.

Всього розробили дев’ять варіантів логотипу, враховуючи англомовну версію.

«Цей бренд – пояснення чим живе сьогодні Олександрія, чим вона багата та впізнавана. Сподіваюся, що олександрійці будуть давати свої коментарі та пропозиції. Це і є той самий шлях до вдосконалення», — констатував міський голова Олександрії Сергій Кузьменко.