В Олександрії презентували бренд міста

Перегляди: 1112

Сьогодні, 12 липня, в Олександрії презентували бренд міста, передає кореспондент CBN.

Ви є у Telegram? Підпишіться на наш телеграм-канал, там ми часто повідомляємо те, про що на сайті не пишемо: https://t.me/cbnua

Основна ідея – Олександрія починає історію з чистого листа, відкриває простір для нового, виходить з минулого, але пам’ятає про нього, зазначили під час презентації міський голова Сергій Кузьменко та керівник дизайн-студії RIZDVO Денис Зазубек.

Логотипом бренду є комбінований графічний знак, що складається із шрифтової частини та символу. Він створений у лаконічному геометричному стилі. У концепцію заклали мінімалістичне зображення герба, натхненне асоціаціями з природою (початком нового життя), екологічним середовищем невеликого міста та іконкою людини – суспільством.

Всього розробили дев’ять варіантів логотипу, враховуючи англомовну версію. Для концепції брендування зберегли три основні фірмові кольори з герба міста – жовтий, зелений і малиновий, а також два додаткові – білий та чорний.