В Олександрії презентували бренд міста
Сьогодні, 12 липня, в Олександрії презентували бренд міста, передає кореспондент CBN.
Основна ідея – Олександрія починає історію з чистого листа, відкриває простір для нового, виходить з минулого, але пам’ятає про нього, зазначили під час презентації міський голова Сергій Кузьменко та керівник дизайн-студії RIZDVO Денис Зазубек.
Логотипом бренду є комбінований графічний знак, що складається із шрифтової частини та символу. Він створений у лаконічному геометричному стилі. У концепцію заклали мінімалістичне зображення герба, натхненне асоціаціями з природою (початком нового життя), екологічним середовищем невеликого міста та іконкою людини – суспільством.
Всього розробили дев’ять варіантів логотипу, враховуючи англомовну версію. Для концепції брендування зберегли три основні фірмові кольори з герба міста – жовтий, зелений і малиновий, а також два додаткові – білий та чорний.