Олександрійський ЦНАП відновлює послугу реєстрації місця проживання

Перегляди: 812

Олександрійський міський центр надання адміністративних послуг відновлює реєстрацію місця проживання для жителів  громади.

Необхідні документи:

Ви є у Telegram? Підпишіться на наш телеграм-канал, там ми часто повідомляємо те, про що на сайті не пишемо: https://t.me/cbnua

– заява про реєстрацію місця проживання (формується адміністратором під час прийому);

– паспортний документ особи (оригінал та копія (паспорт громадянина України / ID картка з витягом з демографічного реєстру (довідка форми 13), тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист);

– ідентифікаційний код;

– документ про сплату адміністративного збору;

– документ, що підтверджує право на проживання в житлі – ордер, свідоцтво про право власності, договір найму (піднайму, оренди) або інші документи (оригінал та копія);

– військовий квиток або посвідчення про приписку(оригінал та копія);

– домова книга (для приватного сектору);

– паспорт громадянина України або інший документ підтверджуючий особу (оригінал та копія), як власника житла.

УВАГА!

Згідно з Законом України «Про військовий обов’язок та військову службу» чоловікам у віці до 60 років, які мають намір змінити місце реєстрації проживання, необхідно спочатку звернутися до військкомату для відмітки про взяття на облік/зняття з обліку.

Прийом громадян ведеться за талонами. Запис в чергу здійснюється на рецепції ЦНАПу або онлайн через офіційний сайт ЦНАП (https://cnap.olexrada.gov.ua/), або за допомогою Viber чат-боту (адреса вказана на сайті).

Телефони для довідок: 0800-40-44-45, 068-278-57-27, (05235) 7-12-51.


Джерело: Олександрійська міська рада