Гайворонській вузькоколійці передали відновлений ретро-локомотив (фото)

Перегляди: 1966

Гайворонській вузькоколійці передали локомотив 1938 року випуску, він братиме участь у туристичних ретро-поїздках вузькоколійкою.

Про це повідомляє керівник напрямку вузькоколійних залізниць та ретро-техніки «Укрзалізниці» Олег Заблудовський у Facebook.

Ви є у Telegram? Підпишіться на наш телеграм-канал, там ми часто повідомляємо те, про що на сайті не пишемо: https://t.me/cbnua

Раніше локомотив працював на Дніпровській дитячій залізниці, у 1990-х роках потрапив на Брошнівську, а згодом - на Вигодську вузькоколійку на Прикарпатті, а у 2005 році опинився в локомотивному депо Чернівців, де простояв на постаменті останні два десятки років. У лютому 2023 року паровоз демонтували з постаменту та відправили до локомотивного депо Сновськ на Чернігівщині.

Працівники депо виготовили новий бак тендера, будку машиніста і обшивку котла, виконали ревізію всіх буксових вузлів та ресорного підвішування, пофарбували паровоз та багато інших робіт.

Через тривалий простій на постаменті було невідомо, чи вдасться повноцінно відновити локомотив.

Свої перші метри після тривалого простою паровоз проїхав коліями Гайворонського депо - 16 серпня, під час комісійного приймання з ремонту.

Свої перші туристичні рейси паровоз здійснив на Гайворонській вузькоколійці 18-20 серпня в межах культурно-мистецької акції «Паротяги мчать до Перемоги».

Паровоз залишать у Гайвороні,  і передадуть на баланс Одеської залізниці, від і надалі братиме участь у туристичних ретро-поїздках вузькоколійкою.

«На даний час в Україні є лише 10 діючих паровозів, з яких 2 локомотиви - приватні. При цьому, всі вони - представники останніх парових локомотивів СРСР, що були побудовані наприкінці 1940-х - на початку 1950-х років», - повідомив Олег Заблудовський.

Як повідомляло CBN, у Гайвороні планують поставити на колії два локомотиви - 1972 та 1938 років.