Підвищення тарифів чи субвенція? У Кропивницькому радилися щодо виведення з кризи «Дніпро-Кіровоград»

Перегляди: 1626

Через невідповідність тарифів головне водопровідно-каналізаційне підприємство Кіровоградщини має різницю між прогнозованими видатками та прибутками – майже 290 млн гривень.

Про це повідомила Кіровоградська обласна рада у Facebook.

Ви є у Telegram? Підпишіться на наш телеграм-канал, там ми часто повідомляємо те, про що на сайті не пишемо: https://t.me/cbnua

"Станом на 2024 рік головне водопровідно-каналізаційне підприємство Кіровоградщини має різницю між прогнозованими видатками та прибутками – майже 290 млн гривень. Нагальна проблема – необхідно вирішувати, за рахунок чого компенсувати збитки", - йдеться у повідомленні.

Як зазначається, за 11 місяців 2023 року підприємство отримало 167,2 млн грн збитків. Окрім цього, водогін має старі борги, зокрема перед Світовим Банком.

Розглядаються наступні шляхи компенсації збитків: державна субвенція різниці в тарифах; реструктуризація боргів перед Світовим Банком; приведення тарифів до економічного обґрунтованого рівня.

Очільник обласної ради пропонуватиме депутатам обласної ради на наступному сесійному засіданні підтримати звернення до центральних органів влади щодо підтримки ОКВП «Дніпро-Кіровоград».

За підсумками наради щодо роботи підприємства оприлюднив повідомлення у Facebook начальник Кіровоградської ОВА Андрій Райкович.

"Одне із стратегічних комунальних підприємств області не відповідає ані запитам споживачів, ані задекларованим обіцянкам стосовно покращення менеджменту і надання якісних послуг з водопостачання і водовідведення. Помітних позитивних результатів після заміни керівників підприємства наразі також немає. Особливо це відчуває місто Кропивницький. Претензії громад, які обслуговує ОКВП, справедливі і актуальні", - написав очільник ОВА.

Посадовець наголосив, що мови про підвищення тарифів чи про додаткові ресурси з бюджетів ні під час війни, ні за такої якості роботи не може бути.

Також Андрій Райкович додав, що команда водоводу отримала завдання в найкоротші терміни розробити та представити план виходу з кризи підприємства, надати графік ліквідації великих поривів мереж, насамперед в обласному центрі.