Як оплатити рахунок за електроенергію в Кропивницькому через інтернет
Великий вибір способів онлайн-оплати за комуналку дозволяє мешканцям Кропивницького та інших населених пунктів Кіровоградської області розраховуватися з постачальниками послуг, не виходячи з дому. Для своєчасного здійснення платежів не потрібно збирати паперові рахунки за світло, опалення, газ і воду, стояти в черзі в банку чи на пошті або шукати найближчий термінал. Доступ до всесвітньої мережі робить процедуру максимально простою та швидкою. Розповідаємо, як можна платити за електроенергію через інтернет.
Розрахунки за світло на сайті постачальника
Надавачем послуг з постачання електричної енергії для населення і непобутових споживачів у регіоні є Кіровоградська обласна енергопостачальна компанія. Оплата Кіровоградобленерго на сайті КОЕК здійснюється через банківські та платіжні сервіси, перелік яких міститься в розділі «Перехід до платіжної системи».
Платежі через онлайн-банкінг
Для переказу коштів на користь компанії часто використовуються вебсайти та мобільні застосунки українських банків. Виставлений рахунок за адресою реєстрації чи фактичного проживання варто шукати в розділі комунальних платежів. Деякі банки дозволяють здійснити транзакцію з картки, що видана іншою установою.
Якщо ви не можете знайти свій рахунок, або в мобільному застосунку чи на сайті банку відсутня опція оплати комунальних послуг, здійсніть переказ за реквізитами. Платіжні дані доступні в паперовому рахунку, а також у розділі «Побутовим споживачам» на сайті КОЕК. Розмір комісії залежить від установи, що приймає оплату.
Розрахунок за електроенергію через платіжний сервіс
Переказати кошти за спожите світло на користь постачальника можна також за допомогою платіжної платформи на кшталт Portmone. Щоб оплатити послуги обленерго в Кропивницькому чи будь-якому іншому населеному пункті Кіровоградської області, необхідно:
- знайти в каталозі на сайті Portmone розділ «Комунальні послуги» або натиснути «Сплатити комуналку» на головній сторінці чи в мобільному застосунку;
- обрати свій регіон і компанію;
- на платіжній сторінці КОЕК вибрати отримувача — місцеве відділення постачальника, а також ввести номер особового рахунку. Його можна знайти в платіжці, особистому кабінеті на сайті «Кіровоградобленерго» або дізнатися, зв’язавшись із кол-центром за номером (0522) 30–53–00, (067) 350–55–44 чи (050) 119–01–21;
- натиснути «Оплатити»;
- погодитися з виставленим рахунком або вказати іншу суму платежу;
- вказати дані банківської картки (16-значний номер, код CVV2 і термін дії) або вибрати опцію Google Pay;
- підтвердити транзакцію.
Гроші на рахунок постачальника зазвичай надходять впродовж кількох хвилин (максимальний строк очікування — 3 робочі дні). Платіжна послуга доступна зареєстрованим і незареєстрованим користувачам Portmone. Щоб отримувати електронні рахунки й платити за світло та інші комунальні послуги у два кліки, варто авторизуватися на сервісі й створити шаблони для оплати. Також ви можете створити адресу в особистому кабінеті та отримувати виставлені за нею рахунки. До речі, придбання пакета «Місяць» дозволяє сплачувати комуналку за декількома адресами без комісії.
Що варто знати клієнтам КОЕК
Побутові споживачі зобов’язані регулярно в останні два або перші три дні поточного місяця передавати показники лічильника для здійснення нарахувань. Наприкінці грудня 2023 року Кабмін скасував мораторій на нарахування штрафів і пені, а також відключення світла та інших послуг у разі накопичення боргів. Отже, сплачувати комуналку вчасно тепер особливо важливо. Щоб не забути про оплату, користуйтеся Portmone та отримуйте листи з нагадуваннями про надходження нових рахунків на електронну пошту і push у мобільному застосунку.