Перевізник не понесе відповідальності за маршрутку, яка «загубила» двері у Кропивницькому

Перевізник не понесе відповідальності після інциденту з дверима маршрутки на вулиці Леоніда Каденюка у Кропивницькому.
Про це у відповідь на інформаційний запит CBN повідомив тимчасовий виконувач обов'язків начальника управління транспорту та зв’язку Кропивницької міської ради Микола Кармазин.
Посадовець зазначив, що «заходи технічного контролю транспортних засобів здійснюють суб'єкти господарювання, уповноважені сервісні центри МВС та спеціалізовані станції технічного контролю, які внесені до реєстру МВС». У випадку, якщо перевізник має більше трьох порушень, управління транспорту та зв'язку має право розірвати з ним договір. Що стосується приватного підприємства «Паритет-Сервіс», яке обслуговує маршрут №77, то до нього такі заходи застосовувати не планують.
«Управління звернулося до керівників підприємств-перевізників з рекомендацією організувати додаткову поглиблену перевірку технічного стану рухомого складу», - йдеться у відповіді на інформаційний запит.
Також жителі обласного центру скаржилися на те, що маршрутки часто не дотримуються графіків руху. Управління транспорту та зв'язку зазначило, що контроль за виконанням цієї норми здійснюється за допомогою GPS-моніторингу. Нині ці системи встановлені на транспортах п'ятьох із шести підприємств. Єдиний перевізник, який досі не встановив GPS-моніторинг, - ПП «Олікс». Відповідальність за невстановлення системи не передбачена.
Як повідомляло CBN, 1 вересня у Кропивницькому на вулиці Леоніда Каденюка в маршрутного таксі №77 випали двері та сходинка.