У Кіровоградобленерго розповіли як тепер працюють черги та чому так часто оновлюють графіки
Для справедливого розподілу електроенергії між споживачами, за розпорядженням НЕК «Укренерго», з 16 грудня поточного року на Кіровоградщині та інших областях України почали діяти графіки відключення світла, які складені за новими правилами.
Про це на брифінгу повідомила речниця ПрАТ «Кіровоградобленерго» Альона Данильченко.
Метою оновлення інструкції, затвердженої наказом Міністерства енергетики України, є забезпечення справедливої та рівномірної черговості розподілу використання доступної потужності та електроенергії між споживачами. Наразі змінився підхід щодо складання та застосування графіків погодинних відключень електроенергії. Зокрема, кількість черг у графіку погодинних відключень збільшилась з 6 до 12.
«Кожна черга ГПВ додатково розділена на дві підчерги. Для більш точного та рівномірного розподілу обмежень між регіонами та всередині кожної області. Наприклад, якщо знеструмлення однієї черги забагато, диспетчерам можуть віддати команду на знеструмлення половини черги або двох з половиною черг, якщо двох черг замало. До графіків погодинних відключень не включаються критично важливі об'єкти, яким має бути забезпечено пріоритетне енергопостачання. Перелік таких об'єктів затверджується обласною військовою адміністрацією», - розповіла Альона Данильченко.
Також Альона Данильченко розповіла про своєчасність інформування споживачів:
«Вся інформація, як тільки диспетчер вносить її в програму, відразу з'являється на наших Telegram-каналах. Прошу звернути увагу. Нові графіки, коли є окличний знак, то це прогнозований графік на день. Зазвичай ми його подаємо сьогодні на завтра о 18:00. Зміни в графіку, після отримання розпорядження від "НЕК Укренерго" про внесення змін, також одразу з'являються в Telegram-каналах. Просто слідкуйте за оновленнями. Інформація вноситься в програму, фахівці починають відключення, і вона одразу уже є в Telegram-каналі».
Після цього речниця нагадала, що під час дії аварійних відключень світла ПрАТ «Кіровоградобленерго» не може повідомити, кому саме вимикатимуть електроенергію. У разі, якщо світло зникло не за графіками і аварійних відключень не передбачено, споживачам варто звернутися до кол-центру, який за можливістю повідомить вам інформацію про проведення ремонтних робіт. У разі відсутності таких даних за адресою виїжджає аварійна група.
На запитання про те, чому графіки відключення світла можуть змінюватися кілька разів протягом короткого проміжку часу, Альона Данильченко зазначила, що ПрАТ «Кіровоградобленерго» не відповідає за такі зміни, вони є лише виконавцями розпоряджень від НЕК «Укренерго».