Резонансне вбивство біля «Вельвету» в Кропивницькому: версія захисту

2 листопада 2016 року стався конфлікт між озброєним пістолетом Арсеном Мартиросяном і трьома кропивничанами. Після кількох пострілів один з учасників сварки, який кілька днів перед цим повернувся з АТО, отримав тяжкі поранення, його товариш - загинув.

Що буде з родовищем золота на Кіровоградщині

«Кумо, а у вас як, вродило?» «Та щось сьогодні не дуже, ось накопали трішки для себе. Правда, дрібненьке» – таким може бути діалог між сусідками в селі Тернова Балка Мар’ївської сільської ради Компаніївського району, але якщо ви думаєте, що мова йде про картоплю, то ви помиляєтесь.

Сергій Коваленко: «Створення НВО – шлях до покращення якості шкільної освіти»

Як правило, якість освіти у сільських школах суттєво поступається навчальним закладам з міст обласного значення та самого обласного центру. Школи з хорошою наповнюваністю мають відповідне бюджетне фінансування, ширший педагогічний комплект та, відповідно, фахове та якісне викладання.

Андрій Райкович: Транспортні проблеми мають вирішуватись на 10-15 років

Ремонт так званого «полтавського мосту», який зараз створює транспортні незручності для жителів Кропивницького, та будівництво нової арки під залізничним мостом по вулиці Миколи Левитського (колишній Колгоспній), яке за ним слідує – частина великого плану зі створення нової дорожньої системи міста. У ній не буде тупикових напрямків, зате буде можливість охоплення цілого ряду сьогоднішніх ведмежих кутів маршрутами комунальних тролейбусів та автобусів – стверджує міський голова обласного центру Андрій Райкович. Незручність або катастрофа Шляхопровід на провулку Об’їзному, він же міст над залізницею між Полтавською та аеропортом, був збудований у 1968-му – цьогоріч йому якраз виконується 50. Вже десять років як сплив термін, у який міст мали капітально ремонтувати, та руки до цієї роботи дійшли лише у нинішньої каденції міської влади. - Протягом років будівельні конструкції оголилися – це залізобетон, бетон повідпадав, залізо оголене, піддається впливу іржі, втрачається несуча спроможність. Через це можливі аварії, - констатує Райкович. - Зараз це все буде оновлено, відремонтоване, повністю відновлений бетон, використані сучасні інженерні рішення по безпеці експлуатації мосту – демпферні гасники під ригелями тощо. Буде зроблено дорожнє покриття, тротуарна частина, огорожа, необхідна затехнікою безпеки, адже внизу проходить залізниця з контактною мережею. Але це лише перша «черга». Друга – провулок Об’їзний аж до Далекосхідного кладовища стане транспортним. Ми цю дорогу будемо вводити в ремонти у наступному році, вона складна, але маршрутні таксі та комунальні автобуси середнього класу там проїдуть. Вони обслуговуватимуть Велику Балку, яка перестане бути тупиковим мікрорайоном. З Балки ми будемо діставатися у місто за 15 хвилин повз Далекосхідне, по Об’їзному, і будь-ласка – автовокзал. Кропивницький вирізнявся тим, що багато напрямків були тупиковими, не було закільцьованості. Ще в радянський період це планувалося виправити, але в комуністів не вистачило часу. Автономний хід За словами міського голови, наріжна ідея, якій підпорядковується не лише згаданий проект, а й уся сукупність дорожніх ремонтів та будівництва у місті в останні роки – саме у створенні нової якості руху громадського транспорту. - Ми взяли головний напрямок – розвинути громадський транспорт, привести його до ладу. На це в минулому та поточному році витрачені колосальні суми. В межах 70 мільйонів витрачається на капітальні ремонти, плюс поточні – біля 100 мільйонів в цілому піде до кінця 2018 року на ремонти доріг. 75 мільйонів було в 2017 році. Для чого це робиться? Щоб громадський транспорт забезпечив регулярний та якісний підвіз людей до об’єктів соціальної інфраструктури – амбулаторії, дитячого садка, школи, ЦНАПу, центру надання соціальних послуг тощо. Перспектива до кінця наступного року, за Райковичем,- 50 тролейбусів та 30 автобусів, які працюватимуть у місті. Але для цього треба зовсім іншої якості і дороги, і транспортні розв’язки. - Ми працюємо зараз вже у фінальній фазі з Європейським банком реконструкції та розвитку(щодо закупівлі 30 нових тролейбусів. – Авт.), до кінця цього року в нас мають бути 5 тролейбусів з автономним ходом, які ми беремо у лізинг. Ми їх перевіряємо, як вони працюють на наших лініях, і одразу на виході підписання угоди з ЄБРР. Це сумарна угода, і ми будемо думати, чи заповнювати її на повну суму, чи брати частково, бо ми вже розробили схему, яка не потребує реконструкції нашої тягової мережі. У Кривому Розі чи Дніпрі було б гірше, там великі відстані,...

На Кіровоградщині чекають на всиновлення 800 дітей

Велика відповідальність – бути хорошими батьками для власних дітей. Ще більша вона, коли дітей усиновлюють. Крім того, що ця справа благородна і складна, вона переповнена емоціями, очікуваннями, тривогами і обов’язково надбаннями і дитини, і дорослого.

Поет із Кропивницького написав казку про АТО

Автор казки – відомий поет, письменник, завідувач відділом військово-патріотичного виховання міської станції юних техніків Павло Чорний в алегоричній віршованій формі за допомогою зрозумілих образів – родини лелек і стихії-негоди з її слугами, зумів пояснити юному читачеві, що таке АТО, що сталося в Україні і яка роль у цьому дітей.

Як минуло літо-2018 для молодих солістів Кіровоградської обласної філармонії

Як минуло літо-2018 для солістів Кіровоградської обласної філармонії Іванни Клоц, Тетяни Яковенко, Олександра Безая та які сюрпризи вони готують для нас цієї осені – далі в матеріалі.

Новини

Фото

Відео