10% кропивничан вважають своє місто туристичним центром

Перегляди: 933

Важливим політичним центром України Кропивницький бачать лише 9% жителів, що взяли участь у соцопитуванні від групи «Рейтинг», яке відбулося з 25 січня по 17 лютого 2020 року, передає кореспондент CBN.

Водночас обласний центр таким не вважають 27% кропивничан, які взяли участь в шостому всеукраїнському муніципальному опитуванні.

Ви є у Telegram? Підпишіться на наш телеграм-канал, там ми часто повідомляємо те, про що на сайті не пишемо: https://t.me/cbnua

Ще менше – 6% - вважають Кропивницький економічним центром країни. 39% відповіли, що скоріше ні, і 30% - однозначно ні.

Культурним центром наше місто однозначно сприймають 19% кропивничан, навпаки – 12%. Навпроти відповіді «скоріше так» - позначку поставили 46%, навпроти «скоріше ні» - 18% респондентів.

Туристичним центром країни Кропивницький є для 10% жителів, що взяли участь в опитуванні. І зовсім ним не є – для 19%. Скоріше погоджуються з думкою, що місто є важливим центром туризму, – 28%. Скоріше ні – 36%.

Важливим аграрним центром країни місто назвали 8%. Кардинально протилежна думка у 19% опитаних. Посередині знак «плюс» поставили 33%, знак «мінус» - 26%.

Важливим індустріальним центром не вважають Кропивницький 31% респондентів, ще 33% близькі до цієї думки. Навпаки, важливим його сприймають 5% кропивничан і 23% поставили позначку «скоріше так».

33% не вважають обласний центр важливим з точки зору фінансів. З ними категорично не погоджується лише 4% кропивничан. 38% скоріше не сприймають Кропивницький важливим фінансовим центром і 16% - навпаки.

В уяві 8% респондентів місто є важливим транспортним центром. 24% близькі до цієї думки. 31% зазначили, що скоріше воно таким не є, а 29% категорично його таким не вважають.

Опитування проводилось у 24 обласних центрах України, що не перебувають під контролем російських чи проросійських сил, включаючи Маріуполь та Сєвєродонецьк на Донбасі.

Опитування проведено на основі вибірки, яка включала 19200 респондентів.

Статистична похибка для кожного міста не перевищує ±3,5%. Досяжність респондентів у середньому склала 63,9%.

Нагадаємо, мерія Кропивницького за грантові гроші хоче створити туристичний веб-портал.