У Кропивницькому вчергове пропонують впровадити автоматичну систему оплати та обліку пасажирів

Перегляди: 675

Сьогодні, 28 грудня, кропивничанин Павло Чуб зареєстрував електронну петицію з пропозицією зробити прозорою роботу маршрутників, щоб було «зрозуміло чи відповідає стан та якість перевезень вартості за проїзд, яку пропонує перевізник», передає CBN.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Кропивницькому знову підняли питання про е-квиток

Ви є у Telegram? Підпишіться на наш телеграм-канал, там ми часто повідомляємо те, про що на сайті не пишемо: https://t.me/cbnua

«Цю проблему (подорожчання проїзду. - CBN) можна вирішити тільки одним шляхом - облаштуванням автоматичної системи оплати та обліку пасажирів у маршрутних таксі», - написав Павло Чуб у петиції.

Подібна петиція була зареєстрована у квітні, коли після впровадження карантину й обмеження кількості пасажирів, яких можна перевозити в маршрутках, від перевізників поступила пропозиція до влади міста про підвищення тарифу.

У травні 2018 року колишній начальник управління транспорту, а нині заступник міського голови Олександр Вергун обіцяв, що у червні-липні кропивничани отримають можливість дізнаватися, де саме зараз знаходяться авто на міських маршрутах, скільки їх, і вирахувати час прибуття. Відповідні вимоги включили в умови конкурсу на перевезення на міських маршрутах загального користування. Вже тоді системою пошуку EasyWay користувалися кропивничани, що їздять у тролейбусах і автобусах.

Що ж до маршруток у додатку можна лише побачити схему руху, дізнатися інформацію про відстань, інтервал, ціну, робочі дні та години, контакти компанії, яка маршрут обслуговує. Інформація про кількість маршруток та їх відстежування за допомогою GPS-трекера відсутні.

У жовтні 2019 року CBN направило керівнику управління розвитку транспорту і зв’язку Віктору Житкіну чотири запитання, в тому числі й про стеження за маршрутками онлайн. Відповідей журналісти так і не отримали.