Курси англійської зі змішаною системою навчання: у чому специфіка та переваги

Перегляди: 100

Змішаний тип навчання - це сучасний концепт, який тільки починає серйозно набирати популярність. Мовні курси англійської в Києві, що проводяться таким чином, допомагають ефективніше вивчати мову тим, хто живе в умовах постійної нестачі часу. Цей метод поєднує заняття з викладачем і самопідготовку. У чому особливості такого варіанту занять і які його плюси - про це далі. 
 
Ключові моделі змішаного навчання
Оскільки курси англійської зі змішаною системою навчання тільки набирає обертів, розвиваються різні моделі ведення занять. Який із варіантів підходить конкретному учневі - залежить суто від його потреб. Наприклад, деяким потрібно більше уваги, оскільки вони на порядок випереджають поточну програму. Загалом змішане навчання може бути синхронним (під наглядом викладача) або асинхронним (без викладача). Далі буде докладніше розказано про основні моделі.

Ротаційна
Досить проста для реалізації стратегія. Відповідно до цього варіанту навчання студенти можуть працювати на власних рівнях, а навчання нескладно диференціювати. Для цього викладач створює своєрідні "станції" із завданнями, які учні виконують безпосередньо в класі або ж онлайн.

Ви є у Telegram? Підпишіться на наш телеграм-канал, там ми часто повідомляємо те, про що на сайті не пишемо: https://t.me/cbnua

Face-to-face Driver
Кращий варіант для класу, де студенти мають різний рівень знань і навичок. Така модель сильніше за інших наближена до традиційного навчання, оскільки уроки проводяться віч-на-віч. Онлайн-заняття проводяться додатково для учнів, які відстають на стандартних уроках.

Наприклад, викладач може дати завдання студентам, які мають проблеми з граматикою або запам'ятовуванням слів. Таким чином студенти отримують додатковий час і завдання для кращого розуміння поточного матеріалу.

Flex
Більша частина матеріалу курсу англійської мови надається онлайн, але в традиційних умовах школи. Учитель під час навчання стає координатором і надає допомогу окремим учням або групам, якщо в цьому є потреба. Подібна модель надає величезні можливості для індивідуалізації з точки зору темпу та змісту навчання. Цій моделі має сенс віддати перевагу в період підготовки до іспитів. Наприклад, часто таку модель використовують курси англійської мови, які готують до ЗНО або IELTS.

Online Driver
Ця модель зосереджена тільки на онлайн-форматі навчання. Студенти отримують завдання та виконують їх віддалено, за допомогою онлайн-платформи. Вчитель надає їм можливість приєднатися до обміну повідомленнями, якщо вони потребують подальшої допомоги. Цей варіант змішаного навчання добре працює у випадку з учнями, які мають проблеми зі здоров'ям і на цій основі потребують гнучкості щодо виконання обов'язків. Також це може стосуватися студентів, які хочуть досягати нових висот швидше, ніж у стандартних умовах школи.

Які переваги змішаного навчання?
У застосуванні змішаного підходу є свої певні переваги. Гібридне навчання на курсах з англійської, крім іншого, дає змогу оптимізувати час, який викладач зазвичай проводить у класі зі своїми учнями. Додаткові плюси такі:

  • Вдається заманити безліч студентів. Адже є можливість дати завдання одночасно різним учням, залежно від того, яким чином вони краще сприймають нову інформацію.
  • Студенти краще розуміють складну концепцію. У період асинхронного навчання (без учителя) студенти опрацьовують окремі концепції в позаурочний час. Крім того, це економія часу, адже вже з учителем проблему не доводиться обговорювати з нуля.
  • Учні беруть відповідальність за власне навчання. Покращити самодисципліну, автономність, підвищити витримку - усе це чудові звички, які принесуть велику користь у майбутньому. Надаючи студентам позакласні завдання, викладач дозволяє їм частково взяти своє навчання під особистий контроль.
  • Учні опрацьовують усі мовні навички. Зазвичай мовлення і сприйняття на слух практикуються в класі прямо під час уроку, а завдання на читання і письмо даються як додаткові.

2 (2) 

Крім того, подібний підхід до вивчення англійської сприяє більш щільній взаємодії студентів між собою. Часто учні можуть толком не спілкуватися один з одним, навіть перебуваючи в одному класі. Чудовий варіант для розвитку взаємодії між учнями - проведення позакласних занять, які заохотять співпрацю між студентами однієї групи. Можливо, вони ніколи не стануть продовжувати спілкування всі школи англійської. Однак проведення спеціальних форумів або вечорів дискусій дасть їм змогу виразно відчути себе частиною однієї спільноти.

Викладач також має можливість взаємодіяти буквально на одній позиції зі своїми студентами, завдяки інструментам, якими вони користуються. Сучасні молоді люди, наприклад, дуже добре розбираються в різних технологіях. Крім того, результат для викладача може бути практично моментальним. Він зможе одразу зрозуміти, які підходи справді працюють, а які - не дають потрібного ефекту.