Louboutin: туфлі мрії

Чому туфлі Louboutin мають червону підошву? Можна було б назвати це геніальним рішенням. Одного разу в 1992 році видатний дизайнер переглядав прототипи у своїй паризькій майстерні. Він був задоволений побаченим, за винятком однієї «підошовної» деталі. Взуття виглядало важчим, ніж на його малюнках, через чорну підошву, яка в реальному житті здавалася незграбною та неелегантною, тобто не шикарною.
Так сталося, що його асистентка саме фарбувала нігті в яскравий червоний відтінок. Крістіан схопив лак і почав фарбувати одну з підошов своїх прототипів у колір, який згодом стане фірмовим відтінком Дому. Помахом крихітного пензлика народилася культова візитна картка. Для нині відомого творця культових підборів на червоній підошві це була лише щаслива «випадковість», як він сам це називає, але для світу це стало початком славетної спадщини.
Фірмовий знак Louboutin
«На початку 90-х у Франції було багато жінок, які носили чорне, стверджуючи, що їм не подобається колір. Якщо вам не подобається колір, подумала я, ви можете не носити зелений, але ви, напевно, будете носити червоний на нігтях, на губах... Ось чому я вирішила зупинитися на червоному!» — каже Крістіан Лабутен.
Для Крістіана Лабутена, візіонера, творця підборів на червоній підошві, червоний — це більше, ніж колір. Це ставлення. Дійсно, легендарний дизайнер перетворив свій фірмовий відтінок на всесвітньо визнаний символ розкоші та багато чого іншого. Кожен крок у парі Лабутенів — це крок до пристрасті, сили, чуттєвості, любові, життєвої енергії та певної стильної нестримності по-французьки. Інноваційні, зухвалі та абсолютно унікальні, його туфлі з червоною підошвою стали постійним атрибутом поп-культури, незліченну кількість разів оспівані у світах кіно, телебачення та музики. Навіть більше, вони є ідеальним прикладом дивовижної здатності дизайнера поєднувати мистецтво з вишуканістю, майстерність з індивідуальністю, якість з харизмою.
Loewe SS 2025
У весняно-літній кампанії Loewe 2025 фотограф Девід Сімс досліджує тіло і ландшафт, жест і природу. Знята в каталонській сільській місцевості, кампанія підкреслює нерозривний зв'язок зі світом природи та іспанським ландшафтом. Жіноча колекція SSʼ25 — це розмова про пози, текстури та атмосферу, в якій головну роль грає актриса Тейлор Рассел. Ефірні квіткові принти SSʼ25 та драпіровані шкіри земляного кольору супроводжують нові сумки сезону — Madrid та Featherlight Puzzle. Амбасадор бренду Loewe Ван Ібо та актор Дрю Старкі з'явилися в новому сезоні в чоловічих колекціях одягу, сумок та аксесуарів. У діалозі з природними стихіями металеві ланцюжки, драпіровані штани та грубий крій поєднуються з органічними формами лісу.
Loewe: Десятиліття плутанини
Перуки, зумери, культова мода та неправильні відповіді. Фільм показує Дена Леві та Обрі Плазу в унікальній у своєму роді орфографічній вікторині. За допомогою архівних речей Loewe та відзначеної багатьма нагородами перукарки і «маестро перук» Мішель Сегліа Обрі і Ден перетворюються на унікальних персонажів кожного десятиліття.
«Десятиліття плутанини» від Loewe — це дотепний і стильний короткометражний фільм, який з гумором звертається до поширеної помилки у вимові назви бренду — правильно вимовляється loh-WEH-veh. Грайливе поєднання імпровізаційних моментів та яскравого стилю продовжує жартівливе дослідження того, як вимовляти (і писати) назву бренду — легко, коли знаєш, і складно, коли не знаєш.