У Кропивницькому до кінця року має відбутися історичне з’єднання двох вулиць

Перегляди: 3713

Андрій Трубачев

Ви є у Telegram? Підпишіться на наш телеграм-канал, там ми часто повідомляємо те, про що на сайті не пишемо: https://t.me/cbnua

Опалювальний сезон будівельному не заважає – вирішили в уряді та на початку жовтня перерахували-таки гроші на капітальні ремонти двох ділянок доріг у Кропивницькому.

На це є два місяці, а вже до кінця поточного року має відбутися історичне з’єднання двох міських вулиць, задумане ще за радянських часів. Про це в ексклюзивному інтерв’ю розповів очільник обласного центру Андрій Райкович.

Гроші, про які йде мова – 28 мільйонів з Державного фонду регіонального розвитку (ДФРР), більша частина з яких на момент розмови вже зайшла на рахунки міськради. Об’єкти капітального ремонту – вулиця Полтавська від площі Дружби народів до Васнєцова, і провулок Об’їзний від «Полтавського мосту» в напрямку Великої Балки.

- До Далекосхідного кладовища, скажімо так, - уточнює міський голова. - Ці дороги мають бути цьогоріч зроблені. Широку частину Полтавської вулиці, де рух у чотири ряди в обидва боки, ми ремонтуємо зараз. Далі (між Васнєцова та «полтавським мостом». – Авт.) вона звужується – один реверсний ряд і два гарантованих. Є необхідність її розширити, і така технічна можливість є, проект практично готовий, з ним ми будемо брати участь в усіх можливих конкурсах на державне фінансування. Якщо його не буде, ми пропонуватимемо депутатам включити його в програму дорожнього будівництва за рахунок місцевого бюджету.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ


Перші фото, які свідчать про безпосередній початок робіт на Полтавській, з’явилися в соцмережах вже наступного дня після інформації про надходження коштів.

- Є підрядники, переможці тендерів, ми вже організовуємо роботу. В нас два місяці часу. У вівторок відбулися наради з дорожниками, ці два об’єкти у зоні нашої головної адміністративної уваги. Крім того, продовжуються роботи на складній ділянці дорожнього покриття по вулиці Кропивницького в районі третьої поліклініки. Це також потрібний місту інфраструктурний проект. Він буде введений в експлуатацію до кінця жовтня, - запевняє Райкович.

Зробити з вулиці повноцінну автомагістраль до перехрестя з Полтавською планували в радянські часи. Частина приватного житла в зоні будівництва була знесена, іншу мали знести, але до цього не дожив Союз. Містяни продовжили там будуватись, тому буде лише по одній смузі в обидва боки.

- Але ця дорога потрібна, щоб громадський транспорт – автобуси, тролейбуси, поїхали не в об’їзд по Шевченка, а напряму до автовокзалу, лікарні швидкої допомоги й так далі, - наголошує міський голова.

Чотири ділянки, про які йшлося, – частина так званого малого кільця в центральній частині Кропивницького, маршруту, який має з’єднати кільцевим рухом вокзали та ключові об’єкти соціальної інфраструктури міста в різних мікрорайонах. Раніше Райкович озвучував плани про те, що «бездротові» тролейбуси підуть зокрема й новозбудованою дорогою на Кропивницького.

Повний текст інтерв’ю про стратегічні плани мерії на життя «після Арки», борги, опалення та діагностику – вже найближчими днями.